I image má své místo v podnikání
Když vyrazíte do obchodu, míváte hrubou představu, za čím jdete a co budete nakupovat. I tak jako většina ostatních nakupujících odejdete s věcmi, které jste vlastně vůbec původně koupit nechtěli, přesto vás nějak zaujaly, a to nejspíš svým vzhledem, tedy lépe řečeno obalem. A stejně tak je to i v oblasti byznysu, prostě dáte na první pohled.
Služby stylistů
Ten, kdo se chce prosadit nejen ve světě byznysu, ale i v běžném životě, by měl mít svůj osobitý styl. Jestli se sami necítíte v tom, co máte na sobě, zrovna příjemně, je možné, že tím na sebe přilákáte pozornost, bohužel negativní. Pokud si tedy sami nejste jisti svým dosavadním stylem oblékání, můžete využít služeb stylisty, probrat a zkonzultovat výběr toho správného oblečení.
První dojem nepodceňovat
-kancelář
U klientů je podstatný první dojem a není dobré tuto stránku podceňovat. Pokud přijde někdo nový na schůzku do kanceláře, měla by na něj působit příjemným dojmem, i design v tomto případě může mít velký vliv na celkový názor návštěvníka. Ne příliš pozitivně působí starý a oprýskaný nábytek nebo několik let stará malba na zdech. Tohle všechno může velmi negativně ovlivnit do budoucna zákazníka. Zvláště první návštěva by neměla být podceňována.
-zaměstnanec
Pracovník, ať už se pohybuje v jakémkoliv oboru, by měl především reprezentovat svou společnost. Nemělo by mu být cizí slušné a kultivované vystupování, stylem oblékání by neměl nijak výrazně vybočovat, ale zároveň ani toto nepodceňovat. Jsou tu však rozdíly dané profesí, u dělníka nemůžete očekávat dobře střižený oblek, ten by měl být samozřejmostí u zástupců firem, kteří mají reprezentovat, jednoduše dbejte na shodu s konkrétní osobou byznysmena a oborem, v němž pracuje. U větších společností se můžeme setkat s jednotným oblečením, které v menší či větší míře nahrazuje reklamu. Podle oblečení si příchozí utvoří prvotní dojem.